Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סתימה בשן בינה

סתימה בשן בינה

שיני בינה הן השיניים האחרונות שנכנסות פנימה.

אם הן לא נכנסות כמו שצריך, הן עלולות לגרום להרבה בעיות. שיני בינה הן השיניים האחרונות שנכנסות פנימה. אם הן לא נכנסות כמו שצריך, הן עלולות לגרום להרבה בעיות. אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא כאשר שן בינה אחת או יותר צומחות הצידה לתוך עצם הלסת ומקשות על ללעוס מזון ואף לגעת בלשון בשיניים הקדמיות. הטיפול הנפוץ ביותר לכאבי שיני בינה הוא ניתוח שיניים, הכולל הוצאת השן או עקירתה במחט בהרדמה מקומית. ישנן גם אפשרויות לא ניתוחיות שיכולות לעזור להפחית אי נוחות ונפיחות עד שרופא השיניים שלך יוכל לראות אותך לניתוח.
שיני בינה הן האחרונות מבין השיניים הבוגרות שנכנסות פנימה. הן מגיעות בדרך כלל בין גיל 17 ל-25. עקירת שן בינה היא הליך נפוץ. זה נעשה כאשר שיני בינה נפגעות או מעכבות שיניים אחרות, כאשר הן קרובות מדי לקו החניכיים, או כאשר אין להן מקום לגדול כי אין מספיק מקום בפה. אל לנו להתעלם משן בינה שמטרידה אותנו כי היא עלולה להוביל לזיהום ולבעיות אחרות אם לא מטפלים בה.

שיני בינה הן השיניים האחרונות שנכנסו, בדרך כלל בסוף שנות העשרה או תחילת שנות העשרים.

שיני בינה הן השיניים האחרונות שנכנסו, בדרך כלל בסוף שנות העשרה או תחילת שנות העשרים. לעתים קרובות הם גורמים לבעיות מכיוון שהם לא מתאימים לפה שלך ומושפעים. המשמעות היא שהם לא יכולים להתפרץ כראוי ובסופו של דבר מגיעים דרך הצד של עצם הלסת שלך, מה שעלול להוביל לזיהומים. הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיות שיני בינה היא להסיר אותן לפני שהן גורמות לבעיות נוספות. אם יש לך שן בינה שגורמת לכאב או אי נוחות, זה הזמן לתור לרופא שיניים!
שיני בינה הן הטוחנות השלישית בחלק האחורי של הפה. הם מופיעים בדרך כלל בין גיל 16 ל-20, אך יכולים להתפרץ גם מאוחר יותר. איגוד רופאי השיניים האמריקאי ממליץ להסיר שיני בינה אם הן נפגעו ולא צצו עד גיל 17, או אם הן מפריעות לשיניים אחרות או גורמות לכאב או לנפיחות. הסרת שן בינה היא הליך שכיח למבוגרים. זה לוקח בדרך כלל כשעה כדי להסיר שן בודדת, אבל זמן הניתוח יכול להשתנות בהתאם לכמה שיניים צריך לעקור ואיזה. לאחר החילוץ, המטופלים יחוו אי נוחות ונפיחות במשך כמה ימים לפני שהיא תירגע לחלוטין.

שיני בינה הן הטוחנות האחרונות שמגיעות דרך החניכיים.

הם מוסרים בדרך כלל מכיוון שהם עלולים להפריע לשיניים אחרות, או לגרום לבעיות כמו זיהום. סתימת שיני בינה היא הליך דנטלי למילוי החלל הריק בו הוסרו שיני בינה. זה נעשה על ידי שימוש בחומר כמו חרסינה או שרף מרוכב – סוג של חומר בצבע שן שניתן להשתמש בו למילוי חורים ולתיקון שיניים שבורות.
שיני בינה הן הטוחנות השלישית בחלק האחורי של הפה. הם בדרך כלל גדלים במהלך ההתבגרות ויכולים להיפגע. סתימת שן בינה היא הליך להוצאת שן בינה, אשר גדלה פנימה אך אינה מסוגלת לצאת דרך הפה עקב מיקומה או סיבות אחרות. סתימה נעשית לרוב כאשר השן נדבקה או כאשר לא ניתן להסירה בשיטות אחרות. רופא השיניים קהה את האזור סביב השן שלך לפני ביצוע חתך בה כדי להסיר כל עששת או זיהום שאולי הצטברו בתוך השן. לאחר מכן יתמלא החלל בצמנט דנטלי, היוצר אטימה שמונעת מחיידקים חדשים להיכנס ולגרום לנזק נוסף.

time4smile.co.il

תוכן עניינים

נושאים שאולי ידברו אלייך

מחשבונים

מחשבון קלוריות

מחשבון קלוריות מתקדם מחשבון מתקדם לחישוב קלוריות בחר קטגוריהפירותירקותמוצרי חלבבשר בחר מאכל חשב בעולם המודרני של היום, אנשים רבים מתעניינים בכמות הקלוריות שהם צורכים מידי